מהו תכשיטן מצליח?

<!– /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; text-align:right; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} h1 {mso-style-next:רגיל; margin-top:12.0pt; margin-right:0cm; margin-bottom:3.0pt; margin-left:0cm; text-align:right; mso-pagination:widow-orphan; page-break-after:avoid; mso-outline-level:1; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:16.0pt; font-family:Arial; mso-font-kerning:16.0pt;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} –>

תכשיטן מצליח זקוק לכישורים הלקוחים ממספר תחומים מקצועיים. תכשיטן טוב יתאים את עיצוב התכשיט לאופיו של הלקוח, ולשם כך הוא זקוק לכישורים של פסיכולוג. לאחר ההתאמה וההבנה של הצרכים, מתחיל שלב העיצוב והתכנון. כאן התכשיטן זקוק לכישורים של ארכיטקט.

לאחר שלב זה, התכשיטן זקוק לכישורים של מהנדס כדי להתאים את עיצוב התכשיט לתכנון שלו. המטרה היא לעצב תכשיט בצורה כזו כך שקשה יהיה להבחין כי יד אדם התערבה בו.

בעולם הנוכחי, עם מידע נגשי ובלתי מוגבל וכל כך הרבה מעצבי תכשיטים מוכשרים, המתכון להצלחה נמצא בפרטים הקטנים. איכות חומרים ודיוק בעבודה משולבים עם עיצובים ייחודיים – הם המפתח להצלחה של תכשיטן.

עודד קאשי

עודד קאשי

כתיבת תגובה